Asiakaspolkuun räätälöity digiviestintä parantaa B2B-markkinoinnin ja myynnin tuloksia.
Potentiaalisen asiakkaan ostopolkua mukaileva viestintä voi koostua esimerkiksi hakusanamainonnasta Googlessa, kohdistetuista mainoksia sosiaalisessa mediassa ja ammattimedioissa (re-targeting), uutiskirjeen tilauksesta, aineiston latauksesta ja yhteyslomakkeesta kotisivuilla. Viestinnän jälkeen asiakkaan johdattaa polulla maaliin aktiivinen myyntityö.
Autamme pk-yrityksiä tunnistamaan ostopolun ja suunnittelemme siihen sopivan digitaalisen viestinnän kokonaisuuden (katso Viestinnän suunnittelu).
Tuemme tuloksellisuutta jatkuvan viestinnän toteutuksen, mittaamisen ja parantamisen avulla.
Tuloksena yrityksen markkinointi ja myynti tehostuvat:
- Markkinoinnin ja myynnin aikaa vapautuu manuaalisesta tekemisestä suurempaa lisäarvoa tuottavaan työhön.
- Myynti pääsee kontaktoimaan kuumia liidejä.
- Analytiikka mahdollistaa tulosten ajantasaisen seurannan ja viestinnän jatkuvan parantamisen.