1Urban HIIT Studio
1Urban HIIT Studio:
Brändäys, logo ja verkkosivut

 

”Parasta olivat monipuolisuus ja ymmärrys! Kun kerroin tarpeestamme, ymmärsit kaiken heti ja puit sen sanoiksi niin oikein. Samalla tuli paljon lisäideaa konkreettisen brändikäsikirjan lisäksi. Syväluotaavaa!”

1URBAN HIIT Studio tihkuu intensiteettiä. Blood, sweat and respect! Suunnittelimme 1URBAN-brändin visuaalisen ilmeen, logon ja verkkosivut, jotka sykkivät energiaa kaupungin ydinkeskustan ja asiakkaiden nopean elämänrytmin tahdissa. Väri- ja kuvamaailma viestivät armotonta haastamista ja voimaa, jotka välittyvät viestinnän vastaanottajiin. Kokosimme viestinnän suuntaviivat Brändikäsikirjaksi.

1URBANin perustaja Johanna Mattila on pitkän linjan hyvinvointiyrittäjä ja hänellä on paljon kokemusta markkinointiviestinnän palveluiden ostamisesta. Kun keskustelu yhteistyöstä Viulevan kanssa alkoi, Mattilalla oli selkeä kuva viestinnän tarpeesta ja tavoitteesta. Myös paikallisuus oli tärkeää.

Mattila pitää välttämättömänä, että brändillä on vahva oma identiteetti, joka näkyy yhtenäisenä kaikessa ulospäin menevässä markkinoinnissa. 

Mattila myös tietää kokemuksesta, mitä brändäyksen ja markkinoinnin asiantuntija tarkoittaa. 1URBANin brändin identiteetin suunnitteluun hän halusi kumppaniksi asiantuntijan, joka ymmärtää tarpeet ja on valmis avoimeen keskusteluun.

Syväluotaava ote, asiakasymmärrys ja monipuolinen osaaminen

Viuleva tuotti 1URBANille logon, brändikäsikirjan ja verkkosivut. Käsikirjassa on määritelty mm. logojen käyttö, väri- ja kuvamaailma, fontit sekä ilmoitusten ja verkkosivujen ilme. Käsikirja palvelee ohjeistona kaikessa viestinnässä. 1Urban tuottaa jatkuvasti itse sisältöjä, ja käsikirjan linjaa noudattamalla yritys varmistaa, että brändi on aina tunnistettavissa.

– Parasta ovat olleet monipuolisuus ja ymmärrys! Riikka ymmärsi tarpeemme heti ja puki kaiken sanoiksi niin oikein. Siitä oli helppoa edetä! Konkreettisen brändikäsikirjan lisäksi sain myös paljon lisäideoita, joita en olisi tullut itse ajatelleeksi. Ote oli hyvin syväluotaava, Mattila kuvailee.

Mattilaa ilahdutti suuresti myös Viulevan laaja verkosto. Kumppaniverkostosta löytyvät palveluntarjoajat asiakkaiden erilaisiin tarpeisiin helposti ja nopeasti. 

Toimivat, helppokäyttöiset ja tyylikkäät kotisivut

Asiakas toivoi, että verkkosivut ovat helppokäyttöiset ja että kaikkia sisältöjä pääsee muokkaamaan itse. Tämä nopeuttaa tekemistä ja säästää kustannuksia varsinkin, kun sivuilla on säännöllisesti päivitettäviä sisältöjä, kuten muuttuvia aikatauluja. Toteutimme tietenkin asiakkaan toiveet! Sivuille pääset tästä.

Kotisivut toteutettiin pitäen yllä aktiivista keskustelua asiakkaan kanssa ja joustavasti asiakkaan aikataulua mukaillen. Sivuston tekstit ja kuvat tulivat asiakkaalta, ja meidän roolimme oli viedä ne sivuille tyylikkääksi ja helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi. Asiakkaalla oli koko ajan vain yksi yhteyshenkilö, mikä helpotti hänen työtään.

Parasta olivat monipuolisuus ja ymmärrys! Kun kerroin tarpeestamme, ymmärsit kaiken heti ja puit sen sanoiksi niin oikein. Samalla tuli paljon lisäideaa konkreettisen brändikäsikirjan lisäksi. Syväluotaavaa! Myös verkosto on aikamoinen!
Johanna Mattila
1Urban HIIT Studio

Palvelukokonaisuus

Tarve

  • Uuden yrityksen brändin identiteetin, vahvuuksien ja brändipersoonan tunnistaminen
  • Uuden yrityksen visuaalisen ilmeen ja graafisten elementtien suunnittelu vahvan brändin rakentamisen tueksi

Palvelut

  • Brändäys sis. brändin identiteetin ja vahvuuksien määrittelyn
  • Brändin visuaalisen ilmeen suunnittelu
  • Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus
  • Logon suunnittelu
  • Graafinen suunnittelu
1urban Pyorea Logo Kehalla 2020 Png

Viulevan Brändäys & Logo & Kotisivut -paketti sopii monille:

Palvelu sopii uusien yritysten lisäksi yrityksille, jotka ovat tehneet tai päivittäneet strategian ja alkavat kehittää uutta palvelumallia tai liiketoimintaa.

Palvelu on tarpeen myös yrityksille, joiden brändin identiteetti on vanhentunut ja kaipaa faceliftiä. On paljon esimerkiksi palvelualan yrityksiä, jotka eivät ole vielä ottaneet haltuun somea ja digiä. Jotta globaalit ja uudistuneet yritykset eivät polje vanhahtavia jalkoihin, on pakko uudistua!

Johanna Mattila
1Urban HIIT Studio

Grafiikat

Haluaisitko lisätietoja tai tarjouksen?

Tai kerro tarpeestasi, niin me otamme yhteyttä: