1URBANin perustaja Johanna Mattila on pitkän linjan hyvinvointiyrittäjä ja hänellä on paljon kokemusta markkinointiviestinnän palveluiden ostamisesta. Kun keskustelu yhteistyöstä Viulevan kanssa alkoi, Mattilalla oli selkeä kuva viestinnän tarpeesta ja tavoitteesta. Myös paikallisuus oli tärkeää.
Mattila pitää välttämättömänä, että brändillä on vahva oma identiteetti, joka näkyy yhtenäisenä kaikessa ulospäin menevässä markkinoinnissa.
Mattila myös tietää kokemuksesta, mitä brändäyksen ja markkinoinnin asiantuntija tarkoittaa. 1URBANin brändin identiteetin suunnitteluun hän halusi kumppaniksi asiantuntijan, joka ymmärtää tarpeet ja on valmis avoimeen keskusteluun.
Viuleva tuotti 1URBANille logon, brändikäsikirjan ja verkkosivut. Käsikirjassa on määritelty mm. logojen käyttö, väri- ja kuvamaailma, fontit sekä ilmoitusten ja verkkosivujen ilme. Käsikirja palvelee ohjeistona kaikessa viestinnässä. 1Urban tuottaa jatkuvasti itse sisältöjä, ja käsikirjan linjaa noudattamalla yritys varmistaa, että brändi on aina tunnistettavissa.
– Parasta ovat olleet monipuolisuus ja ymmärrys! Riikka ymmärsi tarpeemme heti ja puki kaiken sanoiksi niin oikein. Siitä oli helppoa edetä! Konkreettisen brändikäsikirjan lisäksi sain myös paljon lisäideoita, joita en olisi tullut itse ajatelleeksi. Ote oli hyvin syväluotaava, Mattila kuvailee.
Mattilaa ilahdutti suuresti myös Viulevan laaja verkosto. Kumppaniverkostosta löytyvät palveluntarjoajat asiakkaiden erilaisiin tarpeisiin helposti ja nopeasti.
Asiakas toivoi, että verkkosivut ovat helppokäyttöiset ja että kaikkia sisältöjä pääsee muokkaamaan itse. Tämä nopeuttaa tekemistä ja säästää kustannuksia varsinkin, kun sivuilla on säännöllisesti päivitettäviä sisältöjä, kuten muuttuvia aikatauluja. Toteutimme tietenkin asiakkaan toiveet! Sivuille pääset tästä.
Kotisivut toteutettiin pitäen yllä aktiivista keskustelua asiakkaan kanssa ja joustavasti asiakkaan aikataulua mukaillen. Sivuston tekstit ja kuvat tulivat asiakkaalta, ja meidän roolimme oli viedä ne sivuille tyylikkääksi ja helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi. Asiakkaalla oli koko ajan vain yksi yhteyshenkilö, mikä helpotti hänen työtään.
Palvelu sopii uusien yritysten lisäksi yrityksille, jotka ovat tehneet tai päivittäneet strategian ja alkavat kehittää uutta palvelumallia tai liiketoimintaa.
Palvelu on tarpeen myös yrityksille, joiden brändin identiteetti on vanhentunut ja kaipaa faceliftiä. On paljon esimerkiksi palvelualan yrityksiä, jotka eivät ole vielä ottaneet haltuun somea ja digiä. Jotta globaalit ja uudistuneet yritykset eivät polje vanhahtavia jalkoihin, on pakko uudistua!
Sivustomme käyttää evästeitä. Hyväksymällä tämän voimme taata parhaan käyttökokemuksen verkkosivuillamme. Lue lisää.
Valitse evästeet
Osa evästeistä vaaditaan verkkosivuston toimintaan ja osa mahdollistaa erinäisten lisäominaisuuksien käytön. Voit alla olevasta listasta määrittää, mitä vaihtoehtoisia evästeitä on lupa käyttää. Rastita ne kohdat, jotka sallit. Voit lukea lisätietoja evästekäytännöistämme täältä.
Huom! Jos olet aiemmin sallinnut vain tietyt evästeet, näkyvät ne automaattisesti rastitettuina. Voit poistaa hyväksynnän poistamalla rastin ja tallentamalla asetukset uudelleen.