
Määritetään yrityksen potentiaaliset markkinat ja segmentit sekä kilpailuedut, joita vahvistamalla yritys voi saavuttaa visionsa. Tunnistetaan markkinoinnin strategiset painopisteet ja välitavoitteet, jotka johtavat markkinointistrategian ja vision toteutumiseen pitkällä aikavälillä.
Laaditaan yrityksen tarpeiden mukainen suunnitelma markkinointiviestinnän toimenpiteistä liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseksi ja markkinointistrategian toteuttamiseksi. Suunnitellaan toimenpiteet, aikataulu, budjetti, resursointi ja työkalut vaikuttavuuden mittaamiseen.
Toteutetaan markkinointiviestintää jatkuvana palveluna suunnitelman mukaan. Mitataan tuloksia sovituin työkaluin sekä muokataan suunnitelmaa ja toteutusta tarpeen mukaan parhaan mahdollisen tuoton saavuttamiseksi.
Kansainvälinen liiketoiminta tarjoaa kotimaata enemmän kasvupotentiaalia. Kansainvälistyminen kannattaa yleensä aloittaa läheltä ja hallittuja riskejä ottaen. Kansainvälistyminen alkaa strategian laatimisesta ja etenee kansainvälisen markkinoinnin suunnittelun kautta viestinnän toteutukseen. Tuemme yrityksen kansainvälistä kasvua markkinoinnin keinoin.
”Lähtötilanne oli se, että emme saaneet markkinoinnissa kovin paljon aikaiseksi. Halusimme apuun jonkun, joka saa aikaiseksi. Haimme sekä ryhtiä että sisältöä. Viuleva Päällikkö on tuonut markkinointiin ja viestintään ammattimaisen otteen sekä suunnitelmallisuuden”, Finess Energy Oy:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Paavola sanoo.
Yrityksen liikevaihtoa ja kannattavuutta kasvatetaan tekemällä ratkaisevat asiat kilpailijoita paremmin. Ylivoima voi perustua markkinoinnin eri työkaluihin, kuten tuotteisiin...
Markkinointi on liikkeenjohdon työkalu kilpailuedun luomiseen. Teoriassa se on strategisia liiketoiminnan linjauksia, käytännössä käskyjä edetä tai perääntyä. Operatiivisella tasolla siihen liittyvät mm. markkinatuntemus ja piilevät tarpeet sekä taktiikat vastata niihin kilpailukykyisesti.
Vahva brändi on monin tavoin oivaltava. Palasten loksahtaminen kohdalleen vaatii suuria löytöjä joka osa-alueella: Suunnittelussa on erotettava vahvin ydin, jotta saavutetaan strateginen kilpailuetu. Brändin identiteetin on päästävä kohderyhmän iholle ja pysyttävä siellä...
Sivustomme käyttää evästeitä. Hyväksymällä tämän voimme taata parhaan käyttökokemuksen verkkosivuillamme. Lue lisää.
Valitse evästeet
Osa evästeistä vaaditaan verkkosivuston toimintaan ja osa mahdollistaa erinäisten lisäominaisuuksien käytön. Voit alla olevasta listasta määrittää, mitä vaihtoehtoisia evästeitä on lupa käyttää. Rastita ne kohdat, jotka sallit. Voit lukea lisätietoja evästekäytännöistämme täältä.
Huom! Jos olet aiemmin sallinnut vain tietyt evästeet, näkyvät ne automaattisesti rastitettuina. Voit poistaa hyväksynnän poistamalla rastin ja tallentamalla asetukset uudelleen.