
Viuleva Päällikkö toi ammattimaisen otteen energia-alan yrityksen strategiseen markkinointiin ja markkinointiviestintään sekä niiden jatkuvaan kehittämiseen.
Viulevan Päällikkö auttoi selkeyttämään markkinointistrategian ja kehitystavoitteet. Päällikkö laati lisäksi viestintäsuunnitelman, joka konkretisoi markkinoinnin selkeiksi toimenpiteiksi, ja ryhtyi toteuttamaan sitä.
Viuleva kiteytti uuden yrityksen brändin identiteetin ja visuaalinen ilmeen sekä kokosi ne näppärään brändikäsikirjaan markkinoinnin ja viestinnän avuksi.
Viuleva suunnitteli ja toteutti brändäyksen lisäksi brändin mukaiset kotisivut digitaalisen markkinoinnin alustaksi.
Johanna Mattila
Yrittäjä, 1Urban HIIT Studio
Logon suunnittelu
Brändäys ja brändikäsikirja: brändin vahvuuksien, persoonan, identiteetin ja visuaalisen ilmeen suunnittelu ja kokoaminen brändikäsikirjaan markkinoinnin ja viestinnän työkaluksi.
Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus digitaalisen markkinoinnin alustaksi uudelle miesten kuntokeskukselle.
Logon ja visuaalisen ilmeen suunnittelu osana brändäystä uudelle miesten kuntokeskukselle.
Logon ja visuaalisen ilmeen suunnittelu
Viuleva auttoi koulutusvientiin erikoistunutta Finhow’ta ottamaan uusia askelia toteuttamalla oppikirjan taiton sekä graafisten elementtien, kuten kansien graafisen suunnittelun.
Viulevan Riikka toimi venäjän kielen tulkkina Kyrö Distilleryssä.
Viuleva kirjoitti Ahlsellin asiakaslehteen artikkelin Turun Seudun Poltin- ja LVI-huolto Oy:tä siirtymisestä Webshopin ja mobiilisovelluksen käyttöön. Teksti pohjautui Viulevan Turussa tekemään haastatteluun.
Viuleva kirjoitti haastattelun pohjalta Pohjanmaan kauppakamarin Connecting Business -lehteen artikkelin hallituksen jäsenestä, LähiTapiola Pohjanmaan toimitusjohtajasta Pasi Haaralasta.
Viulevan Riikka vastasi venäjän kielen tulkkauksesta toimittajaryhmälle kasvihuoneravintola Linds Kökissä Närpiössä.
Logon suunnittelu
Viuleva Päällikkö laati asiakasymmärryksen pohjalta sisältöjä kiinteistönvälitysyrityksen kotisivuille.