Verkkosivustot

VERKKOSIVUSTOT

Kotisivut ovat markkinoinnin kivijalka: tärkein tietolähde, viestinnän laskeutumisalusta ja myynnin tekijä. Pk-yrityksen digimarkkinoinnin kumppanina luomme vaikuttavia verkkosivustoja sisältöineen ja lisäksi tuloksellista digitaalista viestintää. Kotisivuihin ja digitaaliseen markkinointiin kannattaa investoida, sillä panostus palkitsee korkeampina ROI- ja myyntilukuina! 

Toteutettuja sivustoja

Vinkkel-valmiskulma

brändäys, kotisivut ja verkkokauppa uudelle liiketoiminnalle

Glasek Oy

uudet kotisivut vaasalaiselle erikoislasiliikkeelle

Jiiri Rakennuttajat Oy

selkeän tyylikäs ja freesi verkkosivusto uudelle yritykselle

Finess Energy Oy

kasvua tukeva verkkosivusto sisältöineen kokonaispalveluna

1Urban HIIT Studio

kotisivujen konseptisuunnittelu, tekninen toteutus, asiakkaan sisältöjen syöttö

SOPRANOS
Men’s Elite Health Club

kotisivujen konseptisuunnittelu, tekninen toteutus, asiakkaan sisältöjen syöttö

Markkinoinnin aloituspaketti

Uusi yritys, palvelumalli tai liiketoiminta?
Brändin ilme vanhentunut?

Valitse 
Brändäys + Logo + Kotisivut
-paketti!

Viulevan digitaaliset ratkaisut on tarkoitettu kokonaisvaltaiseen markkinointiin, brändin rakentamiseen ja myynnin kasvattamiseen. Palvelumme sopii yrityksellenne, mikäli arvostatte seuraavia hyötyjä:

Haaveena uudet kotisivut?
Varmista investoinnin onnistuminen!

Monipuolisen kokemuksemme pohjalta tiedämme, että hyvien kotisivujen pääkriteerit ovat kävijäkokemus, ylläpidon helppous ja tuottavuus. Niissä onnistuu, kun kiinnittää uusien kotisivujen suunnittelussa, toteutuksessa ja hyödyntämisessä huomiota ainakin seuraaviin asioihin:

  • Verkkosivusto kannattaa suunnitella vastaamaan kohderyhmän tapoja hakea tietoa ja tehdä päätöksiä.
  • Verkkosivusto on tehokas digimarkkinoinnin väline, kun se luo hyviä käyttäjäkokemuksia, toimii viestinnän laskeutumisalustana, tuottaa osumia hakukoneissa ja johdattaa kävijät haluttuun päämäärään. 
  • Verkkosivusto on brändinrakentamisen airut.
  • Kohderyhmälle kiinnostavat, ajantasaiset ja oikeelliset sisällöt palvelevat parhaiten.
  • Oivaltavat, laadukkaat sisällöt kuljettavat kävijän todennäköisimmin haluttuun lopputulokseen, kuten tilaukseen, kyselyyn tai lataukseen. Autamme myös tekstintuottamisessa ja graafisessa suunnittelussa
  • Verkkosivusto on merkittävä markkinointi-investointi. Sen tuottoa (ROMI) voi tehostaa suunnittelemalla sisällöt niin, että niitä voi hyödyntää monikanavaisessa viestinnässä.
  • On tärkeää, että asiakkaalla on halutessaan mahdollisuus ylläpitää sivustoa itse. Ylläpidon helppous parantaa käyttömukavuutta ja karsii kustannuksia.
  • Sivuston synnyttämää myyntiä ja sivustoinvestoinnin tuottoa voi kasvattaa merkittävästi hakukoneoptimoinnin ja digitaalisen mainonnan avulla.
  • Sivuston analytiikka ja markkinointiautomaatio mahdollistavat sivuston ja mainonnan vaikuttavuuden seurannnan ja kehittämisen.

Viuleva Blogi

Viuleva Verkkosivut Referenssi 1urban

Brändin identiteetti, ilme, logo ja verkkosivut naisten kuntokeskukselle

1URBAN HIIT Studio tihkuu intensiteettiä. Blood, sweat and respect! Suunnittelimme 1URBAN-brändin visuaalisen ilmeen ja logon sekä toteutumme verkkosivut, jotka sykkivät energiaa kaupungin ydinkeskustan ja asiakkaiden nopean elämänrytmin tahdissa. Väri- ja kuvamaailma viestivät armotonta haastamista ja voimaa. Kokosimme viestinnän suuntaviivat Brändikäsikirjaksi.

Viuleva artikkeli: Pk-yrityksen markkinointiviestinnän peruspalikat selkeytyvät viiden kysymyksen avulla

Pk-yrityksen markkinointiviestinnän peruspalikat selkeytyvät viiden kysymyksen avulla

Markkinointiviestinnän määrän ja tapojen räjähdysmäinen kasvu on johtanut siihen, että alaan vihkiytymätön viestijä on neuvoton paljouden edessä. Tuska on suurinta perinteisissä yrityksissä, joissa viestinnästä vastaa yrittäjä itse tai kirjoitustaitoisin työntekijä päätyönsä ohella ja minimaalisin varoin. (Viulevan Riikka Aution artikkeli InnoPopin Kolumnikulmasa)

Viuleva Blogi Miten Pk Yritys Onnistuu Paremmin Markkinointikumppanin Kanssa

Miten pk-yritys onnistuu paremmin markkinointikumppanin kanssa?

Jokaisen markkinoivan yrityksen etu on valvoa markkinoinnin vaikuttavuutta ja tuottoa. Markkinoivan yrityksen ja markkinointikumppanin yhteistyön onnistumisessa auttavat mm. mittareiden ja tavoitteiden sopiminen etukäteen, osapuolten riittävä osaaminen ja ymmärrys, avoimuus sekä tavoitteellinen johtaminen. Yritysten pettymysten ehkäisemiseksi ja markkinointirohkeuden lisäämiseksi toimintatapoja on syytä kehittää.

Haluaisitko lisätietoja tai tarjouksen?

Tai kerro tarpeestasi, niin me otamme yhteyttä: