Viuleva Päällikkö purki myyntitavoitteet segmenttikohtaisiksi markkinointiviestinnän toimenpiteiksi ja laati viestintäsuunnitelman. Kohderyhmät, tavoitteet, budjetit, mittarit ja aikataulut tulivat selvästi näkyville. Suunnitelma konkretisoi markkinoinnin selkeiksi etapeiksi, joita on helppoa ryhtyä toteuttamaan.
Suunnittelun lomassa Viuleva Päällikkö aloitti nopeasti myös tehtävien toteutuksen. Brändiä haluttiin kirkastaa visuaalisesta identiteetistä lähtien. Logo sai dynaamisen ilmeen ja uusi konepajan luotettava kumppani –slogan sinetöi peruslupauksen.
Toukokuisia Pohjanmaan Teollisuus -messuja silmällä pitäen Viuleva Päällikkö otti nopealla aikataululla käyttöön uutiskirjeen. Myönteisen vastaanoton saanutta kanavaa käytetään aktiivisesti tiedottamiseen.
”Viuleva Päällikkö on haastanut ajattelemaan strategisemmin ja kehitämään asiakkuuksia sekä tuotevalikoimaa ja täydentäviä palveluita”, Juha kertoo.