Viuleva Group on ELY-keskuksen Yritysten kehittämispalveluiden palveluntuottaja. Asiantuntijana toimii Riikka Autio, joka konsultoi pk-yrityksiä markkinoinnin strategisessa ja taktisessa suunnittelussa.
Yritysten kehittämispalvelut eli kehpat mahdollistavat pk-yrityksille kasvun suunnittelun ja markkinoinnin kehittämisen kokeneen asiantuntijan johdolla kustannustehokkaasti. Palvelun tuloksena pk-yritys saa konkreettisen suunnitelman kasvun ja kehittymisen ongelman ratkaisemiseen sekä tarvittavien kehittämistoimenpiteiden tekemiseen.
Viulevan asiantuntijalla Riikka Autiolla on pitkä ja monipuolinen strategisen ja operatiivisen markkinoinnin kokemus, minkä ansiosta hän tunnistaa hyvin yritysten sisäisen ja ulkoisen markkinoinnin ja viestinnän kehittämistarpeet sekä pystyy suunnittelemaan kehittämistoimia, jotka vastaavat yrityksen tarpeita ja resursseja.
Coresbond parantaa teknologiayritysten kilpailukykyä toimintaa tehostamalla. Nuoressa yrityksessä halutaan luoda kasvulle vahva pohja hiomalla myös omat palvelut huippukuntoon. Teknisen viestinnän palveluiden kehittämishanke toteutettiin ELY-keskuksen KEHPA-konsultointina Viulevan kanssa.
Romuliike Teräshaka sai Viulevan tuottaman Yritysten kehittämispalvelun tuloksena edellytykset aloittaa työnantajamielikuvan rakentamisen ja rekrytoinnit. Markkinointistrategia auttaa Vaasan-toiminnan ja koko yhtiön strategisessa kehittämisessä sekä mm. rahoitusneuvotteluissa
ELY-keskus tekee päätöksen palvelun myöntämisestä noin viikossa. Sen jälkeen konsultti laatii asiakkaan kanssa projektisuunnitelman, jonka hyväksymisen jälkeen konsultointi toteutetaan asiakkaan ja konsultin yhteistyönä.
Konsultti laskuttaa palvelun hinnan asiakkaalta palvelun toteuttamisen ja loppuraportin hyväksymisen jälkeen.
Voit lukea palvelusta tarkemmin Yritysten kehittämispalveluiden sivuilta.
Yrityksen liikevaihtoa ja kannattavuutta kasvatetaan tekemällä ratkaisevat asiat kilpailijoita paremmin. Ylivoima voi perustua markkinoinnin eri työkaluihin, kuten tuotteisiin...
Markkinointi on liikkeenjohdon työkalu kilpailuedun luomiseen. Teoriassa se on strategisia liiketoiminnan linjauksia, käytännössä käskyjä edetä tai perääntyä. Operatiivisella tasolla siihen liittyvät mm. markkinatuntemus ja piilevät...
Vahva brändi on monin tavoin oivaltava. Palasten loksahtaminen kohdalleen vaatii suuria löytöjä joka osa-alueella: Suunnittelussa on erotettava vahvin ydin, jotta saavutetaan strateginen kilpailuetu. Brändin identiteetin on päästävä...
E-P Mig ja Koneen markkinointi selkeytyi, kun Viuleva auttoi kirkastamaan markkinointistrategian ja laati konkreettisen viestintäsuunnitelman, jota oli helppoa ryhtyä toteuttamaan.
Sivustomme käyttää evästeitä. Hyväksymällä tämän voimme taata parhaan käyttökokemuksen verkkosivuillamme. Lue lisää.
Valitse evästeet
Osa evästeistä vaaditaan verkkosivuston toimintaan ja osa mahdollistaa erinäisten lisäominaisuuksien käytön. Voit alla olevasta listasta määrittää, mitä vaihtoehtoisia evästeitä on lupa käyttää. Rastita ne kohdat, jotka sallit. Voit lukea lisätietoja evästekäytännöistämme täältä.
Huom! Jos olet aiemmin sallinnut vain tietyt evästeet, näkyvät ne automaattisesti rastitettuina. Voit poistaa hyväksynnän poistamalla rastin ja tallentamalla asetukset uudelleen.