Yritysten kehittämispalvelut (ELY)

YRITYSTEN KEHITTÄMISPALVELUT (ELY)

Mistä yrityksen menestys syntyy tulevaisuudessa? Mitkä ovat potentiaaliset markkinat sekä asiakas- ja tuotesegmentit? Miten liiketoimintaa ja markkinointia kannattaisi kehittää kilpailukyvyn ja kannattavuuden parantamiseksi? 

Viuleva on Yritysten kehittämispalvelujen palveluntuottaja markkinoinnin konsultoinnissa

Viuleva Group on ELY-keskuksen Yritysten kehittämispalveluiden palveluntuottaja. Asiantuntijana toimii Riikka Autio, joka konsultoi pk-yrityksiä markkinoinnin strategisessa ja taktisessa suunnittelussa. 

Yritysten kehittämispalvelut eli kehpat mahdollistavat pk-yrityksille kasvun suunnittelun ja markkinoinnin kehittämisen kokeneen asiantuntijan johdolla kustannustehokkaasti. Palvelun tuloksena pk-yritys saa konkreettisen suunnitelman kasvun ja kehittymisen ongelman ratkaisemiseen sekä tarvittavien kehittämistoimenpiteiden tekemiseen. 

Viulevan asiantuntijalla Riikka Autiolla on pitkä ja monipuolinen strategisen ja operatiivisen markkinoinnin kokemus, minkä ansiosta hän tunnistaa hyvin yritysten sisäisen ja ulkoisen markkinoinnin ja viestinnän kehittämistarpeet sekä pystyy suunnittelemaan kehittämistoimia, jotka vastaavat yrityksen tarpeita ja resursseja. 

Viuleva Referenssi Romuliike Teräshaka Oy Kehpat 1

Romuliike Teräshaka Oy 

Konkreettista apua johtamiseen, strategiseen markkinointiin ja rekrytointeihin

Romuliike Teräshaka sai Viulevan tuottaman Yritysten kehittämispalvelun tuloksena edellytykset aloittaa työnantajamielikuvan rakentamisen ja rekrytoinnit. Markkinointistrategia auttaa Vaasan-toiminnan ja koko yhtiön strategisessa kehittämisessä sekä mm. rahoitusneuvotteluissa

Leanel Oy

Markkinointistrategia Venäjän-markkinalle

Rationaalinen ja reippaasti eteenpäin vievä tapa toimia.
Tavoitteet olivat selkeät alusta lähtien ja lopputulos oli erittäin hyvä.
Aikataulu oli suhteellisen tiukka, ja työ ei olisi onnistunut ilman Riikan kokemuspohjaa
Riikan työskentelyssä näkyi hänen monipuolinen taustansa ja sen luoma varmuus. Riikka omaksui erittäin nopeasti yrityksemme tuotteet ja tarpeemme venäjällä. Hänen vahva Venäjä-osaamisensa oli erittäin tärkeä osa onnistumista.
Olet antanut konsultti-nimelle positiivisen kaiun.
Annamme suorituksesta 10 (NPS).

Vahvuuksina laaja-alainen liiketoiminnan ja prosessien ymmärrys, kattava markkinoinnin osaaminen ja työkalupakki sekä kansainvälisen kaupan kokemus.

Viuleva Riikka Autio 4

Riikka Autio

  • Yritysten kehittämispalveluiden asiantuntija, markkinoinnin ja asiakkuuksien kehittäminen
  • Viuleva Group Oy:n toimitusjohtaja, yrittäjä 2018 alkaen
  • FM, HHJ
  • Monipuolinen 25 vuoden kokemus kotimaan ja kansainvälisestä markkinoinnista, viestinnästä sekä kaupasta
  • Vahva strateginen osaaminen sekä liiketoiminnan ja prosessien ymmärrys
  • Toimialat: rakennus- ja muoviteollisuus, LVI- ja kylmätekniikka, teknologian projektivienti, juridiikka, hyvinvointi ja liikunta, B2B- ja tukkukauppa, Venäjän-kauppa (vahva venäjän kielen taito)
  • Proaktiivinen, tinkimätön ja tavoitteellinen työskentelytapa, napakka käytännön ote

Yritysten kehittämispalvelut lyhyesti

  • tarkoitettu pk-yrityksille
  • ELY-keskuksen alaisia ja tukemia palveluita
  • osa-alueet: analyysi, koulutus ja konsultointi
  • myönnetään 2–5 päivää kerrallaan ja yhteensä 15 päivää kolmessa vuodessa
  • konsultoinnin päivähinta 325,00 euroa + alv.

Miten palvelua haetaan?

Miten palvelu toteutetaan?

ELY-keskus tekee päätöksen palvelun myöntämisestä noin viikossa. Sen jälkeen konsultti laatii asiakkaan kanssa projektisuunnitelman, jonka hyväksymisen jälkeen konsultointi toteutetaan asiakkaan ja konsultin yhteistyönä.

Konsultti laskuttaa palvelun hinnan asiakkaalta palvelun toteuttamisen ja loppuraportin hyväksymisen jälkeen.

Voit lukea palvelusta tarkemmin Yritysten kehittämispalveluiden sivuilta.

Viuleva Blogi Vahvaan kilpailuetuun perustuva markkinointi ratkaisee voittajan

Vahvaan kilpailuetuun perustuva markkinointi ratkaisee voittajan markkinoiden mullistuksissa

Yrityksen liikevaihtoa ja kannattavuutta kasvatetaan tekemällä ratkaisevat asiat kilpailijoita paremmin. Ylivoima voi perustua markkinoinnin eri työkaluihin, kuten tuotteisiin...

Viuleva Strategia

Miksi strategisen markkinoinnin taitaja voittaa?

Markkinointi on liikkeenjohdon työkalu kilpailuedun luomiseen. Teoriassa se on strategisia liiketoiminnan linjauksia, käytännössä käskyjä edetä tai perääntyä. Operatiivisella tasolla siihen liittyvät mm. markkinatuntemus ja piilevät...

Viuleva Blogi Oivaltava Brandi On Brandayksen Ylin Tavoite1

Joka tasolla oivaltava brändi on brändäyksen ylin tavoite

Vahva brändi on monin tavoin oivaltava. Palasten loksahtaminen kohdalleen vaatii suuria löytöjä joka osa-alueella: Suunnittelussa on erotettava vahvin ydin, jotta saavutetaan strateginen kilpailuetu. Brändin identiteetin on päästävä...

Viuleva Asiakastarina E P Mig Ja Kone

Viuleva selkeytti konepaja-alan kone- ja työkalutoimittajan markkinoinnin

E-P Mig ja Koneen markkinointi selkeytyi, kun Viuleva auttoi kirkastamaan markkinointistrategian ja laati konkreettisen viestintäsuunnitelman, jota oli helppoa ryhtyä toteuttamaan.

Haluaisitko lisätietoja tai tarjouksen?

Tai kerro tarpeestasi, niin otamme yhteyttä: